mincraft clubben och pyssel clubben

Publicerad 2012-08-17 17:04:46 i Allmänt

 Hej alihop tänk om vi hade en clubb för alla som gillar
MAINCRAFT!!!! om ni vill kan ni joina mig i min
clubb. skriv i komentarena om ni vill vara
med så här går det till vi träffas i malmö/stohcolm
och spelar mincraft tillsamans eller pratar om det
vi kan ge varandra tips om crafting och andra saker
 
jag har ochså pyssel clubben som vi kan
pyssla tillsamans  jag ska ochså göra en
pyssel video till bloggen så ni
kan titta på mina pyssel
och min pistol lim video
shhhh! hemlighet säg
inte till dom vuksna
vi ses bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alicia Johnson

Jag gillar att pyssla och att dansa.Jag gillar ALLA SKOR!!!!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela