vad jag vill ha på min födelsedag

Publicerad 2012-08-15 23:15:00 i Allmänt

jag vill ha   /rull skridskor skydd och hjälm/Iphone 4s/mincraft tröja/
color kids snäkor fisk och stjö stjänor/
/bendaroos kreativitets center/bendaroos temaset roligt med mat/
crayola metal tush pennor/crayola glow dome/
present kort på panduro hobby och toys ar us/
/color kids kristaller/bendeez djur studio/color kids färgade
ögon/pyssel grejer/ model lera som man kan ha i
ungnen/monster high. 
 hej då vi ses bye bye
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-08-17 16:50:28

Då får vi se om du varit tillräckligt snäll för att få saker från din önskelista :-)

Postat av: Ingela

Publicerad 2012-08-21 10:39:01

Hej Alicia! Vilken fin blogg! Klart du ska få fina presenter när du fyller år =) kram från Ingela och Kalle, Albin och Simon

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alicia Johnson

Jag gillar att pyssla och att dansa.Jag gillar ALLA SKOR!!!!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela