hej igen

Publicerad 2012-11-17 18:54:54 i Allmänt

 
Jag skulle bara säga att ni kan ochså fråga mig om ni till xempel
om ni gillar katter hundar eller något smycke set med örhängen
och ett hals band.Ni ska bara skika en komentar så gör jag
det.Jag försöker att göra priset så billiga som möjligt.
Om priset är dyrt beror det på att jag har anvent mycket
lera eller att leran var extra dyr.Jag ville ochså säga
att jag vill brev växla med er.Det är bara att skika.
Nu brev växlar jag med kalle albin och simon
men jag har inte frågat om de vill brev växla
tillbaka men jag är snart klar med mitt
brev till dem spännande!!!MEN HA EN TREVLIG VELG!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alicia Johnson

Jag gillar att pyssla och att dansa.Jag gillar ALLA SKOR!!!!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela