Rainbow loom braclet

Publicerad 2014-10-09 18:18:18 i Allmänt

Hej allihop nu ska jag visa hur man gör en fishtail braclet!

Såhär ser de ut.du kan göra fishtail på många olika sätt på fingrarna och dessa mini looms

Först gör man en åtta med ett band.jag ska visa hur man gör det med fingrarna.

Sen lägger man två vanliga band över såhär 

Sen tar man botten åttan och drar upp de till toppen

Och sen den andra

Sen lägger man ett band uppe såhär

Sen gör man samma sak om och om igen

Sen när man är klar sätter man på en C-clip

Tack för att ni titta och hoppas att ni lärde er något nytt hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alicia Johnson

Jag gillar att pyssla och att dansa.Jag gillar ALLA SKOR!!!!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela